46,5214 %0.02
52,8944 %0.07
5.957,98 % -0,37
61.182,00 %-1.961
Amasya
Açık
24°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Merzifon Bilgi Gazetesi Galeriler GÜNDEM Amasya'ya 103 Milyon TL'lik Müjde

Amasya'ya 103 Milyon TL'lik Müjde

Amasya'nın sanayi altyapısını güçlendirecek dev yatırımın ihalesi gerçekleştirildi. Detaylar haberimizde...

Amasya'ya 103 Milyon TL'lik Müjde

AK Parti Amasya Milletvekili Haluk İpek, Suluova Organize Sanayi Bölgesi'nin altyapısını güçlendirecek önemli bir yatırımın daha hayata geçirildiğini açıkladı. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı himayelerinde gerçekleştirilen ihale sonucunda, Suluova Organize Sanayi Bölgesi Paket Atıksu Arıtma Tesisi Yapım İşi'nin 103 milyon 485 bin TL bedelle ihale edildiğini duyuran İpek, yatırımın yaklaşık 6 ay içerisinde tamamlanmasının planlandığını belirtti.

Sanayi Altyapısı Güçlenecek

Milletvekili Haluk İpek yaptığı açıklamada, Suluova Organize Sanayi Bölgesi'nin gelişimine önemli katkı sağlayacak tesisin, bölgedeki sanayi altyapısını daha güçlü hale getireceğini ifade etti.

İpek, yatırımın yalnızca sanayi üretimine değil, aynı zamanda çevrenin korunmasına ve sürdürülebilir kalkınma hedeflerine de önemli katkılar sunacağını vurguladı.
 

Amasya'ya 103 Milyon TL'lik Müjde 1

"Suluova'mız ve Amasya'mız İçin Hayırlı Olsun"

Sosyal medya hesabından paylaşım yapan Haluk İpek, şu ifadeleri kullandı: "Amasya'mız ve Suluova'mız için önemli bir yatırımı daha hayata geçiriyoruz. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığımızın himayelerinde bugün gerçekleştirilen ihale sonucunda, Suluova Organize Sanayi Bölgesi Paket Atıksu Arıtma Tesisi Yapım İşi 103 milyon 485 bin TL bedelle ihale edilmiştir. Yaklaşık 6 ay içerisinde tamamlanması planlanan bu önemli yatırım; ilçemizin sanayi altyapısını güçlendirecek, çevrenin korunmasına katkı sağlayacak ve sürdürülebilir kalkınma hedeflerimize önemli destek sunacaktır."

Bakan Kacır'a Teşekkür

Yatırımın hayata geçirilmesinde emeği geçenlere teşekkür eden İpek, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Kacır'a da desteklerinden dolayı şükranlarını iletti.

Vekil Haluk İpek, "Bu kıymetli yatırımın Suluova'mıza ve Amasya'mıza kazandırılmasındaki destekleri ve katkıları dolayısıyla Sanayi ve Teknoloji Bakanımız Sayın Mehmet Kacır'a şükranlarımı sunuyorum. Hayırlı olsun." ifadelerini kullandı.
 

1 / 1
KAYNAK: Haber Merkezi
Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız