Halk Sağlığı Genel Müdürlüğü tarafından toplumun sağlık okuryazarlığını artırmak ve sağlıklı yaşam alışkanlıklarını yaygınlaştırmak amacıyla hayata geçirilen "Sağlıklı Hayat Saatleri" eğitim programı kapsamında Suluova'da ikinci eğitim gerçekleştirildi. "İletişim Becerileri – Geçinmeye Gönlünüz Var mı?" başlıklı eğitim, Suluova Sağlıklı Hayat Merkezi (SHM) psikoloğu İlayda Özkan tarafından Suluova Devlet Hastanesi'nde düzenlendi.
Program kapsamında gerçekleştirilen eğitimde, bireyler arası sağlıklı iletişimin önemi, etkili iletişim yöntemleri ve günlük yaşamda karşılaşılan iletişim sorunlarının çözümüne yönelik bilgiler katılımcılarla paylaşıldı.
Psikolog İlayda Özkan, iletişim becerilerinin yalnızca aile yaşamında değil, iş hayatında ve sosyal ilişkilerde de önemli bir yere sahip olduğunu belirterek, doğru iletişim tekniklerinin bireylerin yaşam kalitesini artırdığına dikkat çekti.

Halk Sağlığı Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen "Sağlıklı Hayat Saatleri" programı ile vatandaşların yalnızca fiziksel sağlık değil, ruh sağlığı ve sosyal yaşam konusunda da bilinçlendirilmesi hedefleniyor.
Bu kapsamda düzenlenen eğitimlerde katılımcılara farklı sağlık başlıklarında uzman personeller tarafından bilgilendirme yapılarak, sağlıklı yaşam konusunda farkındalık oluşturulması amaçlanıyor.
Suluova Devlet Hastanesi'nde gerçekleştirilen eğitime vatandaşlar ilgi gösterirken, program sonunda katılımcılar merak ettikleri konular hakkında psikolog İlayda Özkan'a sorular yöneltme fırsatı buldu.
Yetkililer, "Sağlıklı Hayat Saatleri" programı kapsamında ilerleyen süreçte de farklı konu başlıklarında eğitimlerin devam edeceğini belirterek, toplumun her kesiminin bu eğitimlere katılım sağlamasının önemine dikkat çekti.
