Göynücek Kaymakamı Osman Demirgül, yakın zamanda Göynücek İlçe Emniyet Amiri olarak göreve başlayan Onur Yıldırım’ı makamında kabul etti.
Kaymakam Demirgül, ziyarette Onur Yıldırım’a yeni görevinin hayırlı olması temennisinde bulunarak, ilçede güvenlik hizmetlerinin en iyi şekilde sürdürülmesi noktasında başarı dileklerini iletti.
Göynücek İlçe Emniyet Amirliği görevine başlayan Onur Yıldırım ise Kaymakam Demirgül’e teşekkür ederek, ilçede huzur ve güvenliğin korunması için özveriyle çalışacaklarını ifade etti.
Göynücek Kaymakamlığı, kamu kurumları arasındaki iş birliği ve koordinasyonun önemine dikkat çekerek, yeni görevinde İlçe Emniyet Amiri Onur Yıldırım’a başarılar diledi.
KAYNAK: Gülben Güley
Göynücek’te Sağlıklı Yaşam İçin Yeni Kampanya
#SAĞLIK / 24 Haziran 2026
Amasya AK Parti’den Göynücek Mesaisi
#GÜNDEM / 23 Haziran 2026
Yorumlar
