Taşova Belediyesi, ilçede günlerdir yaşanan içme suyu şebekesi arızasının ekiplerin özverili çalışmaları sonucunda giderildiğini duyurdu. Belediye Başkanı Ömer Özalp, yapılan teknik incelemelerde arızanın nedeninin belirlenerek gerekli müdahalenin gerçekleştirildiğini açıkladı.
Başkan Özalp, ekiplerin günler boyunca arızanın kaynağını tespit edebilmek için yoğun mesai harcadığını belirterek, yapılan çalışmalar sonucunda içme suyu hattında meydana gelen taş sıkışmasının ve uzun yıllardır kullanılan boru hattındaki yıpranmaların su akışını olumsuz etkilediğinin belirlendiğini ifade etti.
Teknik ekiplerin titizlikle yürüttüğü onarım çalışmaları kapsamında arızalı bölgeye müdahale edilerek su akışını engelleyen taş sıkışması giderildi. Aynı zamanda kullanım ömrünü doldurmaya başlayan boru hattındaki sorunlu bölümlerde de gerekli bakım ve onarım işlemleri tamamlandı.
Yapılan çalışmaların ardından içme suyu şebekesine yeniden su verildiğini belirten Başkan Ömer Özalp, vatandaşların yaşadığı mağduriyetin en kısa sürede giderilmesi için belediye ekiplerinin aralıksız görev yaptığını söyledi.
Özalp açıklamasında, "Günlerdir ilçemizin içme suyu şebekesinde yaşanan arızanın giderilmesi için ekiplerimiz büyük bir özveriyle çalıştı. Yapılan incelemelerde taş sıkışması ve yıllardır hizmet veren boru hattındaki yıpranmaların su akışını olumsuz etkilediği tespit edildi. Ekiplerimizin başarılı müdahalesiyle arıza giderildi ve şebekeye yeniden su verildi." ifadelerini kullandı.
Süreç boyunca sahada görev yapan belediye personeline teşekkür eden Başkan Özalp, yaşanan su kesintisi nedeniyle sabır ve anlayış gösteren Taşovalı vatandaşlara da teşekkür etti.
Taşova Belediyesi, benzer sorunların yaşanmaması adına içme suyu altyapısında bakım ve yenileme çalışmalarını sürdüreceğini belirtirken, ilçe genelinde vatandaşlara kesintisiz ve sağlıklı içme suyu ulaştırmak için çalışmalarına aralıksız devam edeceğini vurguladı.
