Suluova Belediyesi, paylaşma, dayanışma ve bereketin simgesi olan Muharrem Ayı dolayısıyla anlamlı bir etkinliğe imza attı. Belediye Başkanı Rıfat Uzun, Kapalı Pazaryeri'nde düzenlenen programda vatandaşlara aşure ikram ederek Muharrem ayının manevi atmosferini hemşehrileriyle paylaştı.
Yoğun katılımın olduğu programda vatandaşlarla tek tek ilgilenen Başkan Rıfat Uzun, aşure kazanlarının başına geçerek vatandaşlara kendi elleriyle aşure ikram etti. Samimi görüntülere sahne olan etkinlikte birlik, beraberlik ve kardeşlik mesajları ön plana çıktı.
Muharrem ayının İslam kültüründe önemli bir yere sahip olduğunu vurgulayan Başkan Uzun, bu özel günlerin toplumun ortak değerlerini güçlendirdiğini belirtti. Aşurenin yüzyıllardır paylaşmanın, bereketin ve dayanışmanın sembolü olduğunu ifade eden Uzun, vatandaşlarla aynı sofranın bereketini paylaşmanın mutluluğunu yaşadıklarını dile getirdi.
Belediye Başkanı Rıfat Uzun, yaptığı açıklamada, "Paylaştıkça çoğalan aşuremizle dostluk, dayanışma ve kardeşlik bağlarımızı bir kez daha pekiştirdik. Muharrem ayının ilçemize, ülkemize ve tüm İslam âlemine hayırlar getirmesini temenni ediyorum. Katılım sağlayan tüm hemşehrilerimize gönülden teşekkür ediyorum." ifadelerini kullandı.
Etkinlik boyunca vatandaşlar da düzenlenen organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirerek Suluova Belediyesine teşekkür etti. Özellikle her yaştan vatandaşın ilgi gösterdiği programda uzun kuyruklar oluşurken, aşure ikramı büyük ilgi gördü.
Suluova Belediyesi tarafından geleneksel ve manevi değerlerin yaşatılmasına yönelik gerçekleştirilen etkinliklerin toplumda birlik ve beraberlik duygularını güçlendirdiğine dikkat çekildi. Muharrem ayı vesilesiyle düzenlenen aşure ikramı da bu anlayışın en güzel örneklerinden biri olarak değerlendirildi.
Program boyunca vatandaşlarla sohbet eden Başkan Rıfat Uzun, ilçe halkının talep ve önerilerini de dinleyerek sosyal belediyecilik anlayışıyla vatandaşların her zaman yanında olmaya devam edeceklerini ifade etti.
Suluova Belediyesi, kültürel ve manevi değerleri yaşatan etkinliklerini sürdürürken, Muharrem ayı dolayısıyla gerçekleştirilen aşure ikramı da ilçede birlik, paylaşma ve kardeşlik ruhunun güçlenmesine katkı sağladı. Katılımcılar, aynı kazandan paylaşılan aşurenin bereketiyle dostlukların pekiştiği anlamlı bir gün yaşarken, Muharrem ayının manevi iklimi Suluova'da bir kez daha hissedildi.
