Trabzon'un Ortahisar ilçesinde bulunan İbrahim Alemdağ Ortaokulu'nda öğrenim gören 12 öğrenci, yedikleri yemekten zehirlendikleri şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Mide bulantısı ve rahatsızlık şikayetleri yaşayan öğrencilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
Olay, Ortahisar ilçesine bağlı Konaklar Mahallesi'nde bulunan İbrahim Alemdağ Ortaokulu'nda meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, okulda bazı öğrencilerde mide bulantısı ve çeşitli rahatsızlık şikayetleri görülmesi üzerine durum sağlık ekiplerine bildirildi.
Sağlık Ekipleri Okula Sevk Edildi
İhbar üzerine bölgeye çok sayıda sağlık ekibi sevk edildi. Olay yerinde ilk müdahaleleri yapılan öğrencilerden 6'sı Karadeniz Teknik Üniversitesi Farabi Hastanesi'ne, diğer 6 öğrenci ise Kanuni Eğitim ve Araştırma Hastanesi Numune Kampüsü'ne kaldırılarak tedavi altına alındı.
Öğrencilerin Sağlık Durumu İyi
Hastanede tedavi gören 12 öğrencinin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. Öğrencilerin kontrol amaçlı müşahede altında tutulduğu belirtildi.
Olayla İlgili İnceleme Başlatıldı
Öğrencilerin yaşadığı rahatsızlığın kesin nedeninin belirlenmesi amacıyla ilgili kurumlar tarafından inceleme başlatıldı. Yetkililer, olayın zehirlenmeden kaynaklanıp kaynaklanmadığının yapılacak analiz ve değerlendirmelerin ardından netlik kazanacağını bildirdi.
Olayla ilgili soruşturma sürüyor.



