Samsun'da araç tamiri nedeniyle çıkan alacak anlaşmazlığı kanlı bitti. Sıcak çay dolu demliği müşterinin üzerine dökerek yaralayan oto tamircisi, çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Olay, Tekkeköy ilçesi Şabanoğlu Mahallesi Kutlukent Bulvarı'nda bulunan bir büfede meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Kazım K. (65), nisan ayında aracını İ.K.'ye (49) ait oto tamirhanesine götürdü. Aracını teslim alırken 13 bin lira ödeme yapan Kazım K., daha sonra yaptığı araştırmada kendisinden 4 bin 500 lira fazla ücret alındığını öğrendi.
Tüketici Hakem Heyeti'ne Başvurdu
Fazla ödediğini iddia ettiği paranın iadesi için iş yeri sahibi İ.K. ile iletişime geçen Kazım K., sonuç alamayınca Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurdu.
Dün, tamir atölyesinin karşısında bulunan büfede karşılaşan taraflar arasında para meselesi nedeniyle tartışma çıktı.
Üzerine Kaynar Çay Döktü
İddiaya göre tartışmanın büyümesi üzerine İ.K., içerisinde sıcak çay bulunan demliği Kazım K.'nin üzerine döktü. Şüpheli daha sonra müşterisini darp etti.
İhbar üzerine olay yerine sağlık ekipleri sevk edildi. Yaralanan Kazım K., ilk müdahalenin ardından Samsun Şehir Hastanesi Yanık Merkezi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı.
Tutuklanarak Cezaevine Gönderildi
Olayın ardından polis ekiplerince gözaltına alınan İ.K., emniyetteki işlemlerinin tamamlanmasının ardından Samsun Adliyesi'ne sevk edildi.
Nöbetçi mahkemeye çıkarılan şüpheli, tutuklanarak Samsun T Tipi Kapalı Cezaevi'ne gönderildi.
Olayla ilgili başlatılan adli sürecin sürdüğü öğrenildi.


