DOKAP tarafından finanse edilen Amasya İl Müdürlüğü tarafından uygulanan ve Gökhöyük Şehit Cemalettin Özdemir Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesine kazandırılan "Teknoloji ve İnovasyon Atölyesi"ni ziyaret eden Ömer Coşkun, özellikle belli alanlarda uzmanlaşarak eğitim veren meslek liselerde öğrenim gören öğrencilerin teknolojik yeniliklerle buluşmasını önemsediklerinden bahsetti. Ayrıca bu tip atölyelerin tüm meslek okullarımıza kazandırılması için farklı projeleri Müdürlük olarak geliştirildiğinden bahsetti. İl Milli Eğitim Müdürü Ömer Coşkun, atölyenin kurulmasında emek sarf eden öğretmen ve idarecilere teşekkürlerini iletti. İl Müdürü Coşkun’a ziyaretleri sırasında Şube Müdürü Bedir Arslan ve Okul Müdürü Turan Köse eşlik etti.
Araç Tamiri Tartışması Dehşetle Bitti! Müşterinin Üzerine Kaynar Çay Döktü
#ASAYİŞ / 28 Haziran 2026
Dinlenmek İsterken Feci Şekilde Hayatını Kaybetti
#GÜNDEM / 28 Haziran 2026
Yorumlar
