Amasya Yerel Amatör Lig Kürşat Aydın Sezonu U12 Grubu'nda şampiyon belli oldu. Suluova Sentetik Suni Çim Sahası'nda oynanan final karşılaşmasında Merzifon Gençlerbirliği ile Gümüşhacıköyspor kozlarını paylaşırken, nefes kesen mücadelede kazanan penaltı atışları sonunda Merzifon temsilcisi oldu.
Grup karşılaşmalarının ardından play-off etabını da başarıyla geçen iki ekip, Amasya şampiyonluğu için sahaya çıktı. Büyük çekişmeye sahne olan final müsabakasının normal süresi golsüz eşitlikle tamamlandı. Şampiyonu belirleyen penaltı atışlarında hata yapmayan Merzifon Gençlerbirliği, rakibini 5-4 mağlup ederek U12 kategorisinde Amasya şampiyonluğunu ilan etti.
Kupayı Penaltılar Getirdi
Karşılaşma boyunca iki takım da disiplinli oyunuyla dikkat çekerken, savunmaların ön planda olduğu mücadelede gol sesi çıkmadı. Penaltı atışlarında daha başarılı bir performans ortaya koyan Merzifon Gençlerbirliği, kupaya uzanan taraf oldu.
Şampiyonluk sevinci yaşayan futbolcular ve teknik heyet, maçın bitiş düdüğüyle birlikte büyük coşku yaşarken, tribünlerde bulunan aileler de genç sporcuların mutluluğuna ortak oldu.
Başkan Çırpan'dan Tebrik Mesajı
Final karşılaşmasını takip eden Merzifon Gençlerbirliği Kulüp Başkanı Sebahattin Çırpan, şampiyonluk sonrası yaptığı açıklamada tüm takımları kutlayarak şu ifadeleri kullandı:
"Bu grup en genç grup olma özelliğini taşıyor. Bu yaşta çocuklarımız hem futbol öğreniyor hem de sahada mücadele etmeyi öğreniyor. Finalde Gümüşhacıköyspor ile çok güzel ve centilmence bir mücadele ortaya çıktı. Öncelikle lige katılan tüm takımlarımızı tebrik ediyorum. Amasya şampiyonu olan futbolcularımızı ve onların yetişmesinde emeği bulunan antrenörlerimizi gönülden kutluyorum. U12 gruplarının tamamlanmasıyla birlikte Amasya Yerel Amatör Lig'de 2025-2026 sezonu da resmen sona ermiş oldu."
Merzifon Gençlerbirliği'nin elde ettiği bu şampiyonluk, kulübün altyapıya yaptığı yatırımın meyvelerini vermeye başladığını bir kez daha ortaya koyarken, genç futbolcular gelecek adına umut verdi.
